სსიპ გარდაბნის
მუნიციპალიტეტის სოფელ ვაზიანის
მე-2 საჯარო სკოლა
დამატებითი
საგანმანამანათლებლო სააღმზრდელო წრე სახვით და გამოყენებით
ხელოვნებაში
დაწყებითი
საფეხურის მე-2 კლასის მოსწავლეთათვის.
წრის სახელწოდება:,,ხელოვნება ჩვენს ირგვლივ“
წრის
ხელმძღვანელი-
სსიპ გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ ვაზიანის მე-2 საჯარო სკოლის მე-2 კლასის მასწავლებელი
ტურფა ჭიკაიძე
სწავლების
მიზანი: სწავლა-სწავლების პროცესის გაუმჯობესება ,
საგნისადმი ინტერესის გაღვივება და მოტივაციის ამაღლება. ესთეტიკური აღქმისა
და მშვენიერების განცდის
უნარის განვითარება; ხელოვნების
ენის (მხატვრულ გამონსახველობითი ხერხების)
დაუფლებით ეროვნული და მსოფლიო ხელოვნების
თვალსაჩინო ნიმუშების აღქმისა
და ინტერპრეტაციის უნარ-ჩვევების
განვითარება; მოსწავლის შემოქმედებითი
თვითგამოხატვისა და თვითრეალიზაციის უზრუნველყოფა;
სამყაროს ერთიანობის განცდის
ჩამოყალიბება; ხელოვნების უნივერსალური
ენის შესწავლა; შემოქმედებითი აზროვნებისა
და ემოციური სფეროს
განვითარება; მხატვრული გემოვნების
განვითარება; სხვადასხვა მასალისა
და ტექნიკის ფლობის,
ახალი გამომსახველობითი ხერხების
„აღმოჩენა“-დაუფლებისა და პრაქტიკაში
ეფექტიანად რეალიზების უნარ-ჩვევების
განვითარება; სოციალური და საკომუნიკაციო უნარების
განვითარება.
მნიშვნელობა: ბავშვებს შეუყვარდეთ სახვითი
და გამოყენებითი ხელოვნება, არ დაკარგონ საგნის სწავლის მოტივაცია და გამოავლინონ ბუნებასა
და გარემოზე დაკვირვების
შედეგების ხელოვნების ნაწარმოებებთან დაკავშირებისა
და პრაქტიკულ საქმიანობაში
ასახვის, სამუშაო მასალისა
და ხერხის ჩანაფიქრის
შესაბამისად შერჩევისა და გამოყენების, საპრეზენტაციო
და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევები.
სასწავლო რესურსი: სახატავი ფურცლები, უბრალო
ფერადი ფანქრები, ფლომასტერები,
გუაში, წყლის ჭურჭელი,
ფუნჯი, თვალსაჩინო მასალა, დაფა , ცარცი, , მასწავლებლის მიერ დამზადებული
ბარათები, წიგნები და სხვა.
საწრეო მუშაობის
ხანგრძლივობა: 40 წთ.
შეხვედრა გაიმართება კვირაში ერთხელ სამშაბათს.
კურსის
მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გაიღრმავებენ
ცოდნას სახვითი და
გამოყენებითი ხელოვნების ძირითად
ელემენტებზე (ხაზი, ფერი,
ფორმა). მოსწავლეები შეძლებენ
დააკვირდნენ ამოიცნონ და
დაასახელონ სხვადასხვა ტიპის
ხაზები ბუნებასა და
გარემოში. შეძლებენ ფერწერის
ნიმუშებით მიღებული შთაბეჭდილებების გაზიარებას,
გაეცნობიან და გამოიყენებენ
ძირითად და შედგენილ
ფერებს. მოსწავლეები შეძლებენ
ბუნების მრავალფეროვანების აღქმას
წელიწადის დროების, დღე-ღამის
სხვადასხვა მონაკვეთის, ცხოველთა
სამყაროს ამსახველი მხატვრობის
ნიმუშების განხილვისას.
წრის სამუშაო გეგმა
N
|
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
რესურსი
|
1
|
17.09.19
|
ზაფხულის
შტაბეჭდილებები
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
2
|
24.09.19
|
ხაზების
სამყარო
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
3
|
1.10.19
|
განსხვავებული
ხაზები
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
4
|
8.10.19
|
ფორმა
და კონტური
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
5
|
15.10.19
|
ფერებით
შექმნილი სურათები
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
6
|
22.10.19
|
ძირითადი
ფერები
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
7
|
29.10.19
|
სოფელი
შემოდგომაზე
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
8
|
5.11.19
|
ფოთლები,
ფოთლები
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
9
|
12.11.19
|
ჩემი ეზო
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
10
|
19.11.19
|
დღე
და ღამე
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
11
|
26.11.19
|
ვაშენებთ
ქალაქს
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
12
|
3.12.19
|
ზამთარი
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
13
|
10.12.19
|
შობა
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
14
|
17.12.19
|
საახალწლო
მოსართავები
|
სახატავი
ფურცლები, ფერადი ფანქრები,
ფლომასტერები
|
წრის მოსწავლეთა სია
1.არაფხანიან ნათია
2.ბერიძე მარიამ
3.ბუთხუზი დავით
4.გასანოვი ელვიდარ
5.დათუნაშვილი საბა
6.დონჩენკო ქრისტინა
7.ვაჩნაძე ელენე
8.კოვალჩუკი დანიელ
9.კვარაცხელია ლუკა
10.მაჭარაშვილი ბარბარე
დასწრებისაღრიცხვა
წრის სახელწოდება
„ხელოვნება
ჩვენს ირგვლივ“
მასწავლებელი
: ტურფა
ჭიკაიძე
N
|
გვარი
|
სახელი
|
თარიღი
|
ხელმოწერა
|
1
|
არაფხანიან
|
ნათია
|
||
2.
|
ბერიძე
|
მარიამი
|
||
3.
|
ბუთხუზი
|
დავითი
|
||
4.
|
გასანოვი
|
ელვიდარ
|
||
5.
|
დათუნაშვილი
|
საბა
|
||
6.
|
დონჩენკო
|
ქრისტინა
|
||
7.
|
ვაჩნაძე
|
ელენე
|
||
8.
|
კოვალჩუკი
|
დანიელ
|
||
9.
|
კვარაცხელია
|
ლუკა
|
||
10
|
მაჭარაშვილი
|
ბარბარე
|
მოსწავლის კითხვარი
გვარი ,სახელი
----------------------------------------------
•
დროულად მოგეწოდათ
თუ არა ინფორმაცია ხელოვნების
წრის შექმნის შესახებ?
ა)დიახ
ბ) არა
1.საწრეო
მუშაობის დროს
განხილული საკითხები
გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?
ა)დიახ
ბ) არა
2. საწრეო
მუშაობის დროს
მასწავლებლის მიერ
განხილული აქტივობები
იყო თუ არა
საინტერესო და მრავალფეროვანი?
ა)დიახ
ბ) არა
3.იყო თუ
არა მეგობრული
და კეთილგანწყობილი
გარემო?
ა)დიახ
ბ) არა
4.. რამდენი
ქულით შეაფასებდით
საწრეო მუშაობას?
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
მშობლის კითხვარი
გვარი ,სახელი
----------------------------------------------
1.დროულად
მოგეწოდათ თუ არა
ინფორმაცია ხელოვნების წრის
შექმნის შესახებ?
ა)დიახ
ბ) არა
2.საწრეო
მუშაობის დროს
განხილული
საკითხები ეხმარებოდა
თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში
თქვენს შვილს?
ა)დიახ
ბ) არა
3.საწრეო
მუშაობის დროს
მასწავლებლის მიერ
განხილული აქტივობები
იყო თუ არა
საინტერესო და მრავალფეროვანი
თქვენი შვილისთვის?
ა)დიახ
ბ) არა
4 .იყო თუ
არა შექმნილი
მეგობრული და კეთილგანწყობილი
გარემო მოსწავლეთათვის?
ა)დიახ
ბ) არა
5.
რამდენი ქულით
შეაფასებდით საწრეო
მუშაობას?
Комментариев нет:
Отправить комментарий